Weinig mensen weten, dat het satanisme vandaag de dag aan de basis ligt van het functioneren van onze maatschappij.

Onze samenleving zou in haar huidige vorm niet mogelijk zijn zonder de schijnbaar onzichtbare werking van het satanisme. Dit strekt zich van rituelen, waarbij kinderen koelbloedig worden afgeslacht tot de ambtenaar die zich onmenselijk gedraagt door procedures in gang te zetten waarbij mensen uit hun huis worden gezet, ouders hun kinderen worden ontnomen en op grootschalige wijze diefstal wordt gepleegd onder de noemer van belastingen en administratieve sancties.

Het is ook daarom, dat nagenoeg alle mensen op hooggeplaatste functies erin zijn betrokken, zowel op politiek en religieus vlak als in het bedrijfsleven.

De katholieke kerk is sinds haar oprichting een belangrijk uitvoerend orgaan voor de organisatie van satanisch misbruik en wordt daarvoor op dit moment vervolgd door The International Tribunal into Crimes of Church and State http://itccs.org. Maar ook vele koningshuizen zijn er in betrokken, in het bijzonder die van Engeland, Nederland en België.

De 'zin' van satanisme is om de bevolking in haar basis te vernietigen. Dit begint al bij onze kinderen. Door de mensen op grootschalige wijze al op zeer jonge leeftijd psychisch te breken, creëer je mensen die willoos zijn, geen eigen identiteit meer hebben en totaal onberekenbaar worden.
Deze satanische handelingen worden meestal op jonge leeftijd gepleegd, vaak onder sterke bedreigingen en met medewerking van kennissen of familieleden. Bovendien wordt er gebruik gemaakt van drogerende middelen, zoals rohypnol, die er voor zorgen dat je je niets meer van het gebeuren herinnert en ook tijdens de handelingen zeer gewillig bent. Door de drogering lijkt het voor jezelf en de medeplichtigen dat je vrijwillig toestemd. Dit maakt het ook later heel lastig voor het slachtoffer om de waarheid onder ogen te zien.

Bij deze satanische handelingen worden de mensen zware conflicten toegebracht, waardoor ze in een of meerdere schizofrene constellaties komen. Hierdoor worden ze op den duur zelf tot dader gemaakt en is de cirkel bijna niet meer te doorbreken. Zij zullen dan zelf deze handelingen weer doorvoeren in hun omgeving of binnen hun familie.

Daarom gaat dit van generatie op generatie. Van 'bovenaf' wordt de motor slechts draaiende gehouden. Satanisme is volledig geïntegreerd in onze moderne samenleving. Hierbij valt georganiseerde pedofilie ook als satanisme, omdat het de grootste leverancier is van slachtoffers.

Binnen de nationale grenzen zijn het de 'officiële" instanties, zoals justitie, zedenpolitie, jeugdzorg, kinderopvang en jeugddetentie die opereren onder bewind van de satanisten (zie Demmink, Robert M., de Zandvoortzaak, deTemse-Medera-lijn en Ben van den Brink).